Aktualizácie e-shop systému FastCentrik Basic a Plus za november 2015
Nové funkcie
Zobrazenie dopravy v objednávkovom formulári
- V objednávkovom procese je teraz odlišným spôsobom zobrazený spôsob dopravy. Po vybraní konkrétneho spôsobu dopravy (napr. Zásilkovna) sa zobrazí veta: Vyberte pobočku Zásilkovny, na ktorú má byť tovar doručený a automaticky sa zobrazí vyskakovacie okno s výberom pobočky.
- Po vybratí pobočky zákazníkom je potom adresa pobočky zobrazovaná ako v druhom, tak treťomm kroku objednávky. V tejto fáze zákazníci môžu pobočku ľubovoľne meniť pomocou tlačidla Vybrať inú pobočku.
Objednávky - informácie odkiaľ bol tovar objednaný
- V administrácii e-shopu pomocou cesty Objednávky/detail konkrétnej objednávky/Stav objednávky po novom zistíte, odkiaľ boli produkty objednané. V časti Objednané cez je zobrazené, či bol tovar zakúpený prostredníctvom e-shopu, alebo Heuréky.
- Vo výpise všetkých objednávok si môžete do tabuľky s prehľadom pridať stĺpec Objednané cez pomocou tlačidla Upraviť stĺpce.
- Objednávky podľa miesta objednanie je rovnako možné efektivne filtrovať a to tak, že na výpise všetkých objednávok do okna pre filtráciu zadáte Objednané cez a zvolíte, či chcete filtrovať podľa E-shopu, alebo Heuréky.
Rozdelenie platobných brán a splátkových metód
- Pre väčšiu prehľadnosť a orientáciu došlo v administrácii FastCentriku u Nastavenie/Nastavenie nástrojov/Aplikácie 3. strán k rozdeleniu platobných a splátkových metód do dvoch samostatných skupín.
Prihlásenie cez Google+, Facebook a mojeID
- V administrácii FastCentriku v sekcii Nastavenie/Nastavenie nástrojov/Aplikácie 3. strán/prihlásenie do e-shopu pribudli tri nové možnosti prihlásenia sa do e-shopu. Jedná sa o Google+, moje ID a Facebook.
Prihlásenie cez mojeID
- Pri nastavení tohto typu prihlásenia je potrebné len zaškrtnúť tlačidlá Povoliť prihlásenie do e-shopu pomocou mojeID a Povoliť vyplnenie údajov z mojeID v objednávke. Tieto tlačidlá nájdete v administrácii v Nastavenie/Nastavenie nástrojov/Aplikácie 3. strán/prihlásenie do e-shopu/mojeID.
Prihlásenie cez Google+
- Aby zákazníci mohli využívať tento typ prihlásenia, je potrebné v administrácii vyplniť ID klienta a Súkromý kľúč klienta, ktoré získate vytvorením aplikácie na Google účte. V administrácii je ďalej potrebné zaškrtnúť tlačidlo Povoliť prihlásenie pomocou Google+.
Prihláseníe cez Facebook
- Nastavenie tu prebieha rovnakým spôsobom ako u Google+. Aj v tomto prípade je potrebné vytvoriť aplikáciu na Facebooku, ktorá vám poskytne potrebné údaje na vyplnenie v administrácii e-shopu.
- Aby sa zákazník mohol cez facebook prihlásiť, po stlačení tlačidla Prihlásiť cez Facebook bude presměrovaný na stránky facebooku a potom späť na e-shop, kde je potřebné spárovať obidva účty.
Heureka - XML feed
- Po novom je do feedu pre Heureku prepisovaný tiež odkaz na video.
Kontrola e-mail adres
- V Nastavenie/Nastavenie nástrojov/E-maily je pre správne fungovanie potrebné zadávať odlišné e-mailové adresy pre príjem a odosielanie správ. Do poľa Východiskový e-mail odesielateľa a Východiskový e-mail príjemcu musí byť zadaná odlišná adresa.
Objednávka - pridanie IP adresy
- Na detaile každej objednávky je po novom zobrazovaná informácia o IP adrese zákazníka.
- Tento údaj nájdete pomocou tejto cesty v administrácii: Objednávky/detail konkrétnej objednávky/Stav Objednávky/IP adresa.
Validácia e-mailu
- Pri objednávke a registrácii prebieha automatická kontrola správnosti e-mailovej adresy a telefónneho čísla. Nedochádza ku kontrole konkrétnych domén (ak existujú), registrované sú iba chybne zadané adresy.