Malý web zameraný na propagácii konkrétneho výrobku alebo služby.
Microsite
- Patrí medzi moderné marketingové nástroje.
- Tieto menšie weby dosahujú marketingových cieľov ľahšie a s nižšími nákladmi, ako keby boli súčasťou veľkých korporátnych webov.
Odlišnosti microsite od klasickej webovej prezentácie:
- Malý rozsah (max. 3-8 strán)
- Jednoduchá, väčšinou nezvykle členená navigácia
- Kreatívna grafika s dynamickými efektami
- Vysoký podiel interaktivity s užívateľom (častý flash)
- Užšia cieľová skupina
- Menej požiadaviek na použiteľnosť
- Virálne šírenie
- Prepojenie so sociálnymi sieťam
Hodí sa na propagáciu určitého produktu, či akcie. Používa sa aj k priamemu predaju, alebo ako cieľová stránka reklamných kampaní.
Používajú sa ako k usporiadavaniu elektronických súťaží a hier, tak k najrôznejším priezkumom a anketám.
Pomáhajú budovať brand.