Máte dotaz?
0800 700 111
(Po - Pi 9:00 - 15:00)
Produkt
Prehľad funkcií
Grafické šablóny
FastCentrik doplnky
Systémy ERP
FastCentrik API
FastCentrik Roadmapa
Cenník
Cenník licencií
Hybridný e-shop
Doplnkové služby
Garancia vrátenia peňazí
Študentská zľava
Služby
Grafika na mieru
Dropshipping
Partnerská sieť
Burza e-shopov
Referencie
Podpora
Nápoveda
Školenie a prezentácie
Technická podpora
Akademie
Časté dotazy
Prechod na FastCentrik
Blog
Kontakt
Menu
Objednať e-shop
Vyskúšať DEMO
Hľadať
Späť na slovník
Obsahový marketing
Obsahový marketing
Okrem tvorby obsahu (tohto) tiež tento marketing zvažuje uverejnenie a rozširovanie obsahu medzi cieľovým publikom. Niekedy sa mu tiež hovoríme obsahový marketing. Jedným z jeho hlavných cieľov je maximalizácia predaja.
Tento cieľ pripravujú zaujať pozornosť potenciálnych zákazníkov, zvyšujú povedomie o
brandu
alebo konkrétnom produkte alebo službe zapájajú publikácie do interakcie. Content marketing sa okrem iného snaží so svojou cieľovou skupinou komunikovať, budovať si s ňou kvalitný vzťah a získať jej dôveru.
Konkrétny obsah vzniká v súlade so stanovenou obsahovú stratégiou. Ta rieši kedykoľvek, kde a v akom formáte má akýkoľvek obsah predkladať publiku. Publikum často reprezentuje špeciálne vypracované zákazníckej persony.
Textový obsah tvoria rôzne
copywriteri
, blogeri apod. Obsah nemusí byť iba písaný, ale napríklad aj multimediálne.
Späť na slovník
Zaradenie
Slovník
Připravujeme Demo
Ospravedlňujeme sa, ale niekde sa stala chyba. Na náprave pracujeme.
Späť