Späť na slovník

Obsahový marketing

Obsahový marketing

Okrem tvorby obsahu (tohto) tiež tento marketing zvažuje uverejnenie a rozširovanie obsahu medzi cieľovým publikom. Niekedy sa mu tiež hovoríme obsahový marketing. Jedným z jeho hlavných cieľov je maximalizácia predaja.

Tento cieľ pripravujú zaujať pozornosť potenciálnych zákazníkov, zvyšujú povedomie o brandu alebo konkrétnom produkte alebo službe zapájajú publikácie do interakcie. Content marketing sa okrem iného snaží so svojou cieľovou skupinou komunikovať, budovať si s ňou kvalitný vzťah a získať jej dôveru.

Konkrétny obsah vzniká v súlade so stanovenou obsahovú stratégiou. Ta rieši kedykoľvek, kde a v akom formáte má akýkoľvek obsah predkladať publiku. Publikum často reprezentuje špeciálne vypracované zákazníckej persony.

Textový obsah tvoria rôzne copywriteri, blogeri apod. Obsah nemusí byť iba písaný, ale napríklad aj multimediálne.
FastCENTRIK

Připravujeme Demo