So šablónou Forward budete v centre pozornosti a budete držať krok s aktuálnymi trendmi elektronického obchodu. Celkový dizajn šablóny bol vyladený do posledného detailu. Táto šablóna je ideálna napríklad na predaj nábytku a iného vybavenia do domácnosti, potrieb pre domáce zvieratá a šport. V skutočnosti má veľké množstvo bannerových plôch, ktoré sú na hlavnej stránke umiestnené rôzne a pridávajú na kráse vašim dizajnovým produktom.
Výpis a detail
Domovská stránka je založená na atraktívnej vizuálnej prezentácii. Dominuje jej hlavný slider rozširujúci sa na celú šírku a tri ďalšie bannerové plochy, ktoré sa používajú napríklad na prezentáciu hlavných kategórií.
V záhlaví šablóny zákazník nájde odkaz na domovskú stránku e-shopu, kategórie produktov a nákupný košík. Na ešte vyššej úrovni, na čiernej lište, sa nachádza odkaz na registráciu a registráciu nových zákazníkov, články, obchodné podmienky a vyhľadávacie pole. Na bielom pozadí potom telefónne číslo zákazníckeho servisu, e-mailovú adresu a ikony sociálnych sietí.
Pod hlavným sliderom sa nachádza plocha s bannerom, kde môžete umiestniť svoje kategórie. Tieto bannery sú klikateľné a vedú priamo do podsekcií internetového obchodu. Za touto obrazovou časťou nasledujú dve karty, kde môžete prezentovať nové produkty v sortimente a horúce výpredajové položky. Nasledujúci priestor vypĺňa prehľadný strom kategórií, ako aj uvítací článok, logá prestížnych výrobcov a všetky spôsoby platby a dopravcov. V neposlednom rade je tu lišta s možnosťou prihlásiť sa k odberu noviniek, ktorá je tiež mimoriadne dôležitá a plní svoju nezastupiteľnú funkciu. Na túto časť úvodnej stránky nadväzuje pätička samotného e-shopu.
Na stránke s podrobnosťami o výrobku sa názov výrobku a jeho podrobný popis zobrazujú v jednom stĺpci. Druhý stĺpec tvorí fotografia, vedľa ktorej môžete nájsť ďalšie varianty výrobku a rýchlo vybrať počet kusov a pridať ich do košíka. Podrobnejší popis výrobku a hodnotenie sa nachádza pod vyobrazenou položkou. Výrobok možno okrem iného lajkovať a zdieľať na sieťach, tlačiť a posielať na e-mail.
Medzikošík
Medzikošík poskytuje zákazníkom informácie o tovare, ktorý je práve vložený do nákupného košíka. Táto inteligentná funkcia vám pomôže zvýšiť predaj odporúčaním súvisiacich položiek k produktom v nákupnom košíku.
Košík
Teraz sa dostávame k poslednému bodu, a tým je košík. K nákupnému košíku by sa malo pristupovať podobne ako pri nakupovaní v kamennom obchode - nákupný košík by mal byť čo najjednoduchší. Najdôležitejšie je, aby zákazník dokončil objednávku. V prípade ťažkostí sa zákazník môže obrátiť na asistenta nákupu, ktorého telefonický kontakt je uvedený v ďalších krokoch objednávky.