Späť na slovník

E-marketing

Marketing, ktorého aktivity prebiehajú prostredníctvom elektronických zariadení (okrem rozhlasu a televízie).

E-marketing

  • Označuje sa tiež ako elektronický alebo virálny marketing.
  • Zahŕňa internetový marketing, mobilný marketing (mobilné telefóny a PDA), position marketing(GPS, auto-navigácie), on-line televízia.
  • E-marketing a klasický marketing sa prelínajú a do budúcnosti zrejme úplne splynú.
  • E-marketing môže byť efektívny len pri veľmi dobrej znalosti technológií, postupov a technologických principov. Internetový marketér sa neustále venuje vedomostnému rozvoju, sleduje aktuálne trendy a relevantné informačné zdroje.
  • Na komplexné e-marketingové stratégie sa špecializujú predovšetkým veľké internetové agentúry.
  • Na princípy e-marketingu nezabúdajú ani tvorcovia e-shopov, ktorí množstvo moderných technológií integrujú priamo do e-shopových riešení.
  • Neoplatí sa plánovať presne podiel konkrétnych marketingových aktivít na celkovej marketingovej koncepcii, skôr sa odporúča vytýčiť si stratégiu rámcovo a jej jednotlivé časti riešiť pružne podľa aktuálnej situácie.
FastCENTRIK

Připravujeme Demo