Okrem importu dát dokáže FastCentrik dáta tiež exportovať. Medzi exportované údaje patria údaje vzťahujúce sa k zákazníkom (len k registrovaným) a k objednávkam, ktoré boli na e-shope vytvorené. U objednávok sa presnejšie jedná o informácie k samotnej objednávke a údaje o zákazníkovi. Pokiaľ ekonomický systém podporuje import zákazníkov, či objednávok z XML, nemusíte objednávky do účtovníctva už zadávať ručne.
Úvod do používania XML feedov
FastCentrik vie exportovať údaje o zákazníkoch aj objednávkach. Sú k tomu potrebné XML feedy a XSD súbory.
XSD súbory na stiahnutie
- Súbory, ktoré popisujú štruktúru XML dokumentu, označujeme ako XSD. Stiahnite si vzorové XMLa podľa nich si vytvorte svoje vlastné exportné súbory. Pokiaľ ste v tejo oblasti menej skúsení, pomôže vám z prispôsobením feedov dodávateľ účtovného programu, alebo poskytovateľ konkrétnych dát.
Objednávky
Registrovaní zákazníci
Príklady XML na stiahnutie
Stiahnite si tiež vzorové XML feedy vrátane vyplnených dát.
Objednávky
Registrovaní zákazníci
Export objednávok z internetového obchodu FastCentrik
- Z prijatých objednávok môžete jednoduchým spôsobom vyexportovať dáta vo formáte XML a tieto údaje potom preniesť do účtovného programu.
- Pokiaľ si nebudete s importom objednávok do ekonomického systému vedieť poradiť, poradí vám výrobca ekonomického programu, ktorý používate.
Ako spustiť automazáciu exportov?
Pýtate sa, ako jednotlivé exporty spúšťať? Prejdite na ďalší návod.
Nastavenie exportu objednávok pre FastCentrik 2.0
- Vyfiltrujte a označte si objednávky, ktoré chcete exportovať (sekcia Objednávky).
- Stlačte tlačidlo Exportovať výsledok do XML.
- Vyberte "Univerzálnu XML".
- Pod výpisom objednávok sa vygeneruje odkaz na XML súbor s objednávkou.
- Názov súboru tvorí typ exportu a číslo objednávky. Tento súbor si môžete uložiť a ďalej spracovávať.