Váš zákazník – váš pán. Veďte si o registrovaných zákazníkoch záznamy pomocou prehľadných zákazníckych kariet. Zostanete tak stále v obraze.
Váš zákazník - váš pán aj kamarát
Aby ste si zákazníka udržali, je potrebné si každého nakupujúceho vážiť a v rámci možností ho tiež patrične rozmaznávať. Keď už zákazníka pracne pomocou rôzných marketingových techník dostanete na váš e-shop,
nenechajte ho len tak odísť. Chovajte sa k nemu tak, aby prišiel znova a znova samozrejme nakúpil.
Administrácia FastCentriku disponuje možnosťou viesť o vašich zákazníkoch veľmi prehľadné záznamy. Hlavne o tých registrovaných. Zákazníkov si navyše môžete filtrovať podľa vlastných parametrov. Rovnako už v základe máte funkcie, ktoré vám umožnia úplne luxusnú komunikáciu so zákazníkmi.
Vo FastCentriku filtrujte čokoľvek- dokonca aj zákazníkov
- Po kliknutí na záložku Zákazníci v ľavom menu sa vám rozbalí zoznam všetkých vašich registrovaných zákazníkov. Orientáviu v tomto zozname si uľahčíte nastavením rôznych filtrov. Nechajte si vypísať len registrovaných zákazníkov, alebo len tých, čo chcú odoberať newsletter, alebo napríklad len tých, čo chcú odoslanie na dobierku. Fantázii sa medzee nekladú, v záložkách filtrov sa jednduch doslova vybláznite.
- Viac o tom, ako si zákazníkov filtrovať sa dozviete v špeciálnom článku o filtroch a hľadaní.
- So zákazníkmi je možné vykonávať aj hromadné akcie – môžete ich vymazať,priradiť im dopravu, nastaviť platbu alebo cenník.
- Pri rizikových zákazníkoch s nezaplatenými objednávkami sa v tomto zozname objaví červený výkričník. Pri zákazníkoch s poznámkou zase ikona lístka z poznámkového bloku.
Evidujte si zákazníkov pomocou prehľadných kariet
- Pokiaľ sa u vás zákazník zaregistruje, máte vyhraté. Ľahko ho zaradíte do svojej "kartotéky" a môžete si na jeho kartu poznačiť všetko, čo je dôležité pre ňho aj pre vás.
- V hlavnom panele na detaile (karte) zákazníka hneď vedľa modrého tlačidla späť nájdete stav objednávky.
- Pod menom zákazníka uvidíte boxy s údajmi o všetkých jeho nákupoch vo vašom e-shope. Červený box označuje, že ide o rizikového zákazníka, modrý box upozorňuje, že u zákazníka máte zapísanú poznámku a béžový box zobrazuje celkový počet jeho objednávok vrátane ceny.
- V ďalšej časti karty objavíte zoznam všetkých objednávok zákazníka (výpis ich obvykle ukazuje 5, ale dá sa nastaviť iný počet). Dozviete sa, kedy boli objednávky vytvorené, v akej hodnote, aký je stav objednávky aj faktúry a ďalšie doplňujúce informácie (poznámka k objednávke, diskusia pri objednávke apod.)
- V časti Doprava, platba, cenník vyplníte spôsob dopravy a platby, ktorý sa zákazníkovi bude ukazovať prednostne v košíku, prípadne zákazníkovi nadefinujete špeciálny cenník, ktorý bude viditeľný len jemu, a to len po prihlásení.
- K zákazníkovi si doplníte aj vlastnú poznámku.
- V pravom stĺpci krásne editujete základné údaje zákazníka. Pre editáciu stačí stlačiť tlačidlo Upraviť údaje.
- Na každej karte ihneď vidíte e-mail a telefónne číslo zákazníka. Kliknutím na e-mailovú adresu sa vám otvorí formulár novej správy vo vašom Outlooku, kliknutie na telefónne číslo naštartuje aplikáciu Skype a vy môžete viesť živý hovor so zákazníkom. Fakturačná a dodacia adresa sú doplnené mapkou s lokalizáciou.