Google Remarketing

Remarketing patrí medzi PPC reklamy a cieli len na tých užívateľov, ktorí síce váš e-shop navštívili, ale nič si nekúpili, ani ss nezaregistrovali. Túto formu reklamy ponúka služba Google, ale remarketing ako taký funguje na akejkoľvek stránke v obsahovej sieti.

Ako si nastaviť Google Remarketing?

  • K nastaveniu remarketingových kampaní potrebujete totožný konverzný kód ako pri nastavovaní samotného Google AdWords.
  • Z javascriptového kódu vás zaujíma táto hodnota: var google_conversion_id = 1234567890
  • ID pak vložíte do poľa v administrácii vášho e-shopu.
  • Cesta k tomuto políčku vedie tadiaľto: Nastavenie/Aplikácia 3. strán/PPC - Remarketing/Google Remarketing
  • Pokiaľ máte záujem aj o dynamický remarketing, zaškrtnite pole s označením Dynamický remarketing.

Google Remarketing

  • Dynamický remarketing vie v rámci kampane ponúkať vašim zákazníkom produkty podobné tým, ktoré si návštevníci vo vašom e-shope už prezerali. 
Posun nahoru
Posun dolů
FastCENTRIK

Připravujeme Demo