Remarketing patrí medzi
PPC reklamy a cieli len na tých užívateľov, ktorí síce váš e-shop navštívili, ale nič si nekúpili, ani ss nezaregistrovali. Túto formu reklamy ponúka služba Google, ale remarketing ako taký funguje na akejkoľvek stránke v obsahovej sieti.
Ako si nastaviť Google Remarketing?
- K nastaveniu remarketingových kampaní potrebujete totožný konverzný kód ako pri nastavovaní samotného Google AdWords.
- Z javascriptového kódu vás zaujíma táto hodnota: var google_conversion_id = 1234567890
- ID pak vložíte do poľa v administrácii vášho e-shopu.
- Cesta k tomuto políčku vedie tadiaľto: Nastavenie/Aplikácia 3. strán/PPC - Remarketing/Google Remarketing
- Pokiaľ máte záujem aj o dynamický remarketing, zaškrtnite pole s označením Dynamický remarketing.
- Dynamický remarketing vie v rámci kampane ponúkať vašim zákazníkom produkty podobné tým, ktoré si návštevníci vo vašom e-shope už prezerali.