Systém FastCentrik ponúka pokročilú filtráciu, vďaka ktorej jednoducho a rýchlo nájdete v administrácii vášho e-shopu vždy presne to, čo hľadáte. Filtre si môžete ľubovoľne vytvárať, kombinovať, stanovovať pravidla tvorby, alebo ukladať do prehľadných záložiek.
Práca s filtrami
Pokročilé filtrovanie môžete využiť v administrácii napr. pri tovare, objednávkach, alebo zákazníkoch.
- Pre vyhľadanie konkrétnej položky využite pripravené vyhľadávacie okno.
- Tlačidlo Zobraziť pokročilé vyhľadávanie umožňuje efektívnu filtráciu produktov. Pomocou nej si stanovíte pravidlá, podľa ktorých sa budú zobrazovať filtre. Vytvorené filtre môžete kedykoľvek editovať.
- Je možné vytvárať aj viac filtrov naraz, pričom ďalší pridáte pomocou tlačidla A či ALEBO.
- Pokiaľ zvolíte pre pridanie ďalšieho pravidla tlačidlo A, potom všetky zvolené podmienky, ktoré si nastavíte, musia byť splnené súčasne.
- V prípade, že budete mať na filtrovanie zadaných viac pravidiel a pre pridanie využijete tlačidlo ALEBO, potom sa zobrazia všetky položky, ktoré daným pravidlám vyhovujú. Nie je pri tom potrebné, aby boli všetky pravidlá splnené súčasne.
Vytvorenie novej záložky s filtrami
- Filtre, ktoré používate častejšie, si jednoducho vytvorte ako záložku. Vyhľadávanie jednotlivých položiek potom bude pre vás naozaj hračka.
- Novú záložku vytvoríte ľahko, stačí vybrať pravidlo, podľa ktorého chcete filtrovať a stlačiť tlačidlo Pridať do záložiek. V zobrazenom vyskakovacom okne si potom vpíšete názov záložky, ktorý sa bude na prehľade zobrazovať.
- Vytvárať môžete ľubovoľný počet záložiek. Pri väčšom počte záložiek (viac ako štyri) sa nové začnú zaradzovať do jednej súhrnnej (Ďalšie filtre).
- Poradie filtrov si ľahko zmeníte jednoduchým pretiahnutím záložiek.
- Ku každej záložke sa môžete kedykoľvek vracať a vykonávať úpravy.
Kde môžete pokročilé vyhľadávanie využiť?
1. Produkty
- Pokročilé vyhľadávanie môžete využiť v administrácii v záložke Tovar/Produkty. Na prehľade všetkých produktov sa nachádza svetlo modrý box s oknami na špecifikáciu vyhľadávania.
- Pri tovare môžete vytvárať filtre pomocou týchto premenných:
- Kód - obsahuje; je; začíná na; končí na
- Názov - obsahuje; je; začíná na; končí na
- Publikovanie od/do - Posledných 7 dní; Posledný mesiac; Posledné 3 mesiace; Pred dátumom; Po dátume; V rozmedzí. Pri posledných troch možnostiach je k dispozícii kalendár na výber dát.
- Cena - rozmedzie od-do
- Zobraziť pouze nezaradené v kategóriách
- Skrytá
- Zobraziť len produkty s variantami
- Na sklade
- Výrobca - zoznam všetkých zadaných výrobcov
- Príznaky - všetky vytvorené príznaky tovaru
2. Zákazníci
- Kategóriu zákazníkov nájdete na samostatnej karte v administrácii FastCentriku. Rovnako ako v prípade tovaru je tu umiestnený svetlo modrý box na vytváranie pravidiel a filtrov.
- Filtre je možné vytvárať podľa týchto pravidiel:
- Telefónne číslo - obsahuje; je; začíná na; končí na
- IČ - obsahuje; je; začíná na; končí na
- DIČ - obsahuje; je; začíná na; končí na
- Vytvorený od / do- pomocí kalendáře vyberte odpovídající termín
- Zakázaný?
- Newsletter?
- Spôsob platby - všetky využívané spôsoby platby
- Spôsob dopravy - všetky využívané spôsoby dopravy
- Cenník - základný; pre registrovaných zákazníkov
- Stav objednávky - čiastočne vybavená; vybavená; vybavuje sa; nevybavená; stornovaná
3. Objednávky
- Ďalšou oblasťou, kde môžete vykonávať filtrovanie je karta sObjednávkami, kde si filtre vytvárajte podľa následujúcich pravidiel:
- Číslo objednávky - obsahuje; je; začíná na; končí na
- Dátum objednania - posledných 7 dní; posledný mesiac; posledné 3 mesiace; pred dátumom; po dátume; v rozmedzí. Pri posledných troch možnostiach je k dispozícii kalendár pre výber dát.
- Je platená? - zaplatená; nezaplatená
- Cena (výsledná s DPH) - rozmedzie od-do
- Počet položiek
- Obsahujúci produkt - pole na zadanie konkrétneho mena zákazníka
- Stav objednávky - čiastočne vybavená; vybavená; vybavuje sa; nevybavená
- Objednané cez - e-shop, Heureka
- Doprava - všetky využívané spôsoby dopravy
- Platba -všetky využívané spôsoby platby